Produkty Beiersdorf cieszą się powodzeniem na całym świecie, ponieważ klienci nam ufają. Aby wzmocnić to zaufanie, inwestujemy w badania dermatologiczne oraz innowacyjne technologie, analizy trendów o zakresie światowym i lokalnym oraz w budowanie spójnej tożsamości marek w skali globalnej.
Marki Beiersdorf łączą w sobie międzynarodowe trendy z regionalnymi potrzebami konsumentów, jako że każdy rynek jest inny, a potrzeby konsumentów związane z pielęgnacją skóry różnią się znacząco w zależności od kontynentu. Prowadzimy szeroko zakrojone badania konsumenckie oraz miejscowe Centra Badań, aby nasz kontakt z konsumentami był jak najbliższy.
Zdolność do wprowadzania innowacji jest jednym z czynników warunkujących nasze sukcesy na skalę światową. Badania związane z oferowanymi wyrobami oraz praca nad rozwojem produktów od zawsze odgrywały kluczową rolę w organizacji Beiersdorf. Wyniki wielu naszych projektów z zakresu Badań i Rozwoju, jak na przykład wynalezienie kremu NIVEA, który zrewolucjonizował pielęgnację skóry w 1911 r, umożliwiło nam ustalenie globalnych standardów.